Πολιτική Ακύρωσης
Στην anemeli.gr καταλαβαίνουμε ότι μερικές φορές μπορεί να αλλάξετε γνώμη – πριν προλάβουμε να βάλουμε τα πράγματα στο κουτί και να τους φορέσουμε κορδέλα. Γι' αυτό προσφέρουμε τη δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας σας υπό προϋποθέσεις, γιατί εδώ είναι e-shop, όχι κουμπί "αναίρεσης" στη ζωή.
1. Πότε μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Πριν την αποστολή:
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας οποιαδήποτε στιγμή πριν αποσταλεί, χωρίς χρέωση. Απλά επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο info@anemeli.gr ή τηλεφωνικά στο 6948754313.Μετά την αποστολή:
Αν το πακέτο έχει ήδη φύγει από εμάς (δηλαδή είναι στα χέρια της courier ή κάνει road trip για το σπίτι σου), δεν μπορούμε να το σταματήσουμε. Σε αυτή την περίπτωση μπορείς:Να το παραλάβεις και να προχωρήσεις σε επιστροφή προϊόντος (δες [Πολιτική Επιστροφών]).
Ή να αρνηθείς την παραλαβή, αλλά χρεώνεσαι το κόστος αποστολής/επιστροφής, γιατί κάποιος πλήρωσε τη βενζίνη του κούριερ και δεν ήταν ο Άγιος Βασίλης.
2. Πώς ακυρώνω την παραγγελία;
Στείλε μας email στο info@anemeli.gr με θέμα "Ακύρωση Παραγγελίας" και τον αριθμό παραγγελίας σου.
Αν έχεις πληρώσει, θα γίνει επιστροφή χρημάτων εντός 5-10 εργάσιμων ημερών μέσω του ίδιου τρόπου πληρωμής. Αν πλήρωσες με αντικαταβολή και πρόλαβες να την ακυρώσεις, απλώς… χαίρεσαι, δεν πλήρωσες τίποτα ακόμα.
3. Ακυρώσεις από την πλευρά μας
Σε σπάνιες περιπτώσεις, μπορεί να χρειαστεί να ακυρώσουμε εμείς την παραγγελία σας, π.χ. αν:
Το προϊόν έχει εξαντληθεί και δεν έχει ενημερωθεί το σύστημα.
Υπάρχει πρόβλημα με την πληρωμή.
Σε τέτοιες περιπτώσεις, θα σας ενημερώσουμε και θα επιστρέψουμε άμεσα οποιοδήποτε ποσό έχετε πληρώσει.
